KONKURS

Zgłoś i zaprezentuj swój referat – wygraj nagrody pieniężne w konkursie na najlepszy referat studencki!

Temat tegorocznej edycji: „Wyzwania gospodarki cyfrowej”

Nagrody:

  • 1000 zł za pierwsze miejsce,
  • 600 zł za drugie miejsce,
  • 400 zł za trzecie miejsce.

Kto może wziąć udział?
Konkurs jest przeznaczony dla studentów studiów I i II stopnia.

Warunki udziału:

  • referat musi być autorski i zgodny z tematyką wydarzenia,
  • współautorzy dzielą nagrodę proporcjonalnie,
  • prezentacja referatu odbędzie się podczas konferencji na sesji studenckiej.

Zgłoszenia:

  1. Zarejestruj się na konferencję.

Ocena referatów obejmuje:

  • oryginalność i aktualność tematu,
  • metodologię badawczą,
  • interpretację wyników,
  • poprawność językową i strukturę.

Termin zgłoszeń: 18.05.2025 (rejestracja on-line)

Data i miejsce konferencji: 30.05.2025, Muzeum Mazowieckie w Płocku – Dział Art Deco (stacjonarnie/online)

Ogłoszenie wyników: do 27 czerwca 2025 r. na stronie konferencji

Regulamin konkursu:

W konkursie mogą wziąć udział studenci, którzy interesują się nauką i chcą zaprezentować wyniki swoich badań na forum akademickim. To doskonała okazja, by podzielić się swoimi pomysłami, uzyskać cenne opinie od ekspertów oraz nawiązać kontakty z innymi pasjonatami nauki.

Zgłoszone artykuły oceni komisja. Przy ocenie weźmie się pod uwagę oryginalność tematu, jakość merytoryczną, metodologię badań oraz walory praktyczne. Nagrodzone zostaną najlepsze prace, a zwycięzcy otrzymają wyróżnienia oraz możliwość publikacji artykułu w monografii pokonferencyjnej.

Ponadto autorzy wyróżnionych prac dostaną certyfikaty potwierdzające ich osiągnięcia, które wzbogacą ich akademickie portfolio. Udział w konkursie to także świetna okazja do doskonalenia umiejętności pisarskich, analitycznych i prezentacyjnych – cech niezbędnych dla przyszłych badaczy.

Inicjatywa ta wspiera rozwój młodych naukowców, umożliwiając im stawianie pierwszych kroków na ścieżce kariery akademickiej. Wyróżnione prace mogą stać się początkiem dalszych badań, projektów naukowych, a nawet współpracy z instytucjami badawczymi i biznesowymi.